Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Dostałam ostatnio listem nowa kartę płatniczą z krótka informacją zaczynającą się zdaniem: "Gratulujemy wyboru nowej karty płatniczej PayPass (...)" Zdziwiłam się strasznie, gdyż żadnej karty płatniczej nie zamawiałam, a termin ważności starej upływa za dwa lata. Poszłam do banku wyjaśnić ta sprawę, gdyż żadnych dodatkowych informacji nie znalazłam ani w liście, ani na stronie. Nie było kolejek i pani przy biurku wytłumaczyła mi, że każdy teraz dostaje nowe karty z chipem i możliwością płatności PayPass, gdyż są bezpieczniejsze. Zadałam jeszcze kilka pytań o to co się stanie ze stara kartą i jak dużo mam czasu aby aktywować nową. Pani przy biurku starała się być miła jednak wyczułam znudzenie w jej głosie i troszkę poczułam się jakbym robiła jakieś problemy zadając te wszystkie pytania. Mimo to uzyskałam wszystkie niezbędne informacje.