Opinia użytkownika: Agnieszka_2230
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Będąc na zakupach w podanym sklepie spotkałam się z kilkoma niemiłymi sytuacjami o których chce tu napisać.Będąc zainteresowana zakupem dość drogiego materaca bardzo długo czekałam aż ktoś podejdzie i zainteresuje się mną mimo iż kilku sprzedawców przechodziło koło mnie. Na moje gesty sugerujące oczekiwaną pomoc słyszałam "zaraz ktoś podejdzie". Więc czekam i czekam aż w końcu udało się podchodzi do mnie "expert" ponoć w tej dziedzinie. Szybko mówię na czym mi zależy i czego oczekuje i dostaję odpowiedź że wszystko pisze na kartkach i mogę się położyć aby sprawdzić jakość! Dobrze że przechodził obok inny sprzedawca i jak to usłyszał i zobaczył moją minę szybko zareagował we właściwy sposób. Ten pan mimo nie znajomości np.dostępności produktu świetnie reklamował produkt, nie patrzeć na kartki. Widać że znał się na tym co sprzedaje-wielki plus. Ogólnie obsługa akurat w tym sklepie nie jest najlepsza, sprzedawcy ignorują i udają że ich nie ma albo są bardzo zajęci. Nadmieniam że nie jest to jednorazowa obserwacja- byłam tak kilkanaście razy