Opinia użytkownika: Kobietka
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Podpisałam umowę z Play na internet. Miałam 7 dni na testowanie internetu. Zrezygnowałam. Po jakimś czasie otrzymałam fakturę opiewającą na kwotę wyższą niż ta, którą podawał sprzedawca. Zapłaciłam na poczcie. Po kolejnym minionym czasie otrzymałam fakturę korygującą. Okazało się, że sprzedawca poinformował mnie właściwie. Poszłam zapytać, jak odzyskać swoje pieniądze. Dowiedziałam się, że mogę to zrobić telefonicznie. Zadzwoniłam. Miła pani poinformowała mnie, ze przyjęła zgłoszenie, podałam jej numer konta, na jaki ma wpłynąć kwota i czekałam. Po około 2 tygodniach na koncie wciąż nie było pieniędzy. Zadzwoniłam ponownie. Inna miła pani poinformowała mnie, ze tamto zgłoszenie nie zostało przyjęte. Przyjęła je ponownie. Ponownie podałam numer konta. Pani też powiedziała, że zadzwonią do mnie na numer telefonu, z którego dzwonię, by powiedzieć, że przelew poszedł. Było to w tamtą sobotę. Do dziś telefonu nie otrzymałam. Myślę, że zadzwonię po raz ostatni, a następnie skontaktuję się z prawnikiem. Rozmoy były nagrywane, co jest na moją korzyść. Tylko szkoda, że dla tak niewielkich pieniędzy trzeba tak bardzo się denerwować. Są one moje, nie zamierzam ich podarować firmie Play.