Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magdalena_2148

Dotycząca firmy: Castorama

Treść opinii: Pojawiłam się w Castoramie celu zakupienia farby. Na miejscu obok mieszalnika farb znajdował się jeden Pan, który obsługiwał klientów. Cierpliwie czekałam na swoją kolej, jednak dopiero po mojej interwencji sprzedawca poszukał innego Pana z obsługi (po uprzednim zorientowaniu się o co mi chodzi). Pan wysłuchał o co mi chodzi, jednak nie był w stanie od razu udzielić żadnej konkretnej odpowiedzi. Cenę za wskazana przeze mnie farbę określił w kategoriach "mniej więcej", po moim stwierdzeniu, że mnie więcej mnie nie interesuje tylko chcę konkretną cenę znać poszedł zorientować się w cenie. Cały czas wywracał oczami jakbym mu sprawiało trudność odpowiedź na pytania. Poirytowana całą tą sytuacją podziękowałam Panu i odeszłam z niczym. Na stanowisku z dywanami poprosiłam o pomoc innego pracownika, za nim do mnie podszedł ( z wielką łaską) minęło dobre 10 minut. Wrażenie o sklepie psuje ogólnie panujący bałagan, a także pracownicy, którzy chyba za karę tam pracują.