Opinia użytkownika: Adriana_76
Dotycząca firmy: Cafe Club
Treść opinii: `Wchodząc do Cafe Club zauważyłam brudne naczynia oraz pozostawione gazety na 4 wolnych stolikach, na niektórych brakowało menu. Zajęte były 3 stoliki. Ponieważ znam menu od razu podeszłam do kasy (nie było kolejki). Pracownik obsłużył mnie natychmiast. Pani Marta ubrana była w firmowy strój (koszulka z logo), sprawiała wrażenie czymś zaprzątniętej, była poważna, nie uśmiechała się, a jej ruchy były nerwowe. Utrzymywała kontakt wzrokowy, zaproponowała do deseru kawę lub herbatę, następnie zapytała czy posiadam kartę stałego klienta i skasowała pieniądze. Wszystko to odbyło się szybko i sprawnie. Pani uprzedziła mnie, że czas oczekiwania na zamówienie może się wydłużyć do 10 minut. Kiedy zajęłam miejsce, na salę wszedł inny pracownik i sprzątnął stoliki. Swój deser otrzymałam po 5 minutach, czyli szybciej niż zapowiedziano.