Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Allegro
Treść opinii: Obserwacja dotyczy funkcjonowania narzędzia 'płatności allegro' w serwisie Allegro.pl. W związku ze zmianą numeru rachunku bankowego, byłam zmuszona zmienić numer rachunku do przelewów kwot, otrzymywanych od kupujących za pośrednictwem płatności allegro. Zmiana może nastąpić w dwojaki sposób. Po pierwsze, po zalogowaniu się do konta użytkownika, należy wprowadzić nowy numer konta, oraz - co istotne, unikalny kod ostatniej transakcji wypłaty środków z konta użytkownika płatności allegro na jego rachunek bankowy. Druga opcja, to przesłanie drukowanego formularza ze wskazaniem nowego numeru konta bankowego na adres serwisu. Skorzystałam z wariantu nr 1. Po wprowadzeniu tych danych, rachunek został z powodzeniem zmieniony, jednakże przy podjętej od razu próbie przelewu środków na wprowadzony właśnie NOWY rachunek bankowy, pojawił się komunikat, że 'Pierwsza wypłata środków po zmianie numeru rachunku bankowego może być wstrzymywana do trzech dni roboczych'. Z jednej strony FATALNA praktyka, z drugiej - świetny sposób na obrót środkami klientów serwisu przez okres pełnych trzech dni. Zysk z takiej operacji jest z pewnością nie do pogardzenia.