Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Sebastian_380

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Tankując na stacji Orlen w Mysłowicach na Słupnej, prosiłem o wypisanie faktury VAT. Obsługa przebiegała sprawnie i w bardzo miłej atmosferze. Po otrzymaniu faktury okazało się, że pracownik pomylił się w nr rejestracyjnym. Wróciłem do kasy celem poprawy faktury. Pracownik bez problemu wystawił nową fakturę. Podczas pobytu na stacji dostrzegłem na ladzie wykaz 12 punktów prawidłowej obsługi klienta. Po zakończeniu obsługi zorientowałem się, że wszystkie te punkty zostały wypełnione i to na dodatek w bardzo miłej i przyjaznej atmosferze. Począwszy od przywitania, przez pytania o kartę punktową, oraz fakturę, po pożegnanie się oraz życzenie miłego dnia. Na stacji panował porządek (podłoga czysta i półki bez kurzu) oraz przyjemny zapach. Uwagę mógł przykuć struj sprzedawcy, ponieważ spodnie z dresu związane sznurkiem nie pasowały do eleganckiej koszuli firmowej- identyfikator oczywiście był duży, i dobrze widoczne imię. Towar dobrze rozdysponowany po sklepie. Bardziej potrzebne rzeczy tuż pod ręką przy ladzie. Młody personel, uśmiechnięty i pozytywnie nastawiony.