Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Moja wizyta w sklepie odbywała się dwuczołowo. Od kilku lat kupuje ten sam model butów, za każdym razem jak byłem w sklepie (a odwiedzałem różne punkty) nie było mojego rozmiaru. Po kilku sekundach jak zacząłem szukać odpowiedniego pudełka z moim rozmiarem podeszła do mnie ekspedientka i z uroczym uśmiechem zapytała: "w czym może mi pomóc?" przedstawiłem sytuację że nie mogę znaleźć mojego rozmiaru. Zaproponowała mi, że sprawdzi czy w innym sklepie jest odpowiedni model. Po przyjściu do kasy, kolejna Pani przywitała mnie uśmiechem. Chwilę trwało zanim ekspedientka przejrzała wszystkie sklepy daichmana w Warszawie - niestety nigdzie nie było mojego rozmiaru. Wówczas padła propozycja że zamówią mi porządny rozmiar ale potrwa to do dwóch tygodni. oczywiście się zgodziłem. Pani poprosiła mnie o telefon kontaktowy oraz nazwisko aby dokonać rezerwacji. Niespełna po tygodniu zadzwonił do mnie sprzedawca z tego samego sklepu z informacją że obuwie jest do odebrania. Pojawiłem się w sklepie sprawę załatwiliśmy w kilka chwil.