Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: RYŁKO
Treść opinii: Przechodziłam przez pasaż Galerii Krakowskiej i rozglądałam się za sklepem z butami. Zauważyłam sklep Ryłko. Wystawa była czysta i oświetlona. Na wystawie eksponowane było kilka par obuwia, razem z cenami. Jedne z tych butów bardzo mi się spodobały. Weszłam do sklepu. Był niewielki, robił wrażenie nawet mniejszego niż normalne sklepy tej sieci. Wewnątrz było co najmniej trzech pracowników i kilkoro klientów. Weszłam i jedna z pracownic powitała mnie i zapytała w czym może mi pomóc. Powiedziałam, że chciałabym obejrzeć i zmierzyć te buty z wystawy. Pracownica zapytała, jaki noszę rozmiar.Powiedziałam, że 38. Pracownica przyniosła mi parę, zmierzyłam. Okazało się, że są odrobinkę za małe. Poprosiłam o odrobinę większe. Wówczas wtrącił się jeden z pracowników i zaproponował mi buty w rozmiarze 38,5. Miło mnie zaskoczyło, że takie rozmiary są dostępne. Pracownik podał mi buty, pasowały idealnie. Kiedy je mierzyłam pracownik doradzał mi, zachwalał buty i wymieniał ich zalety. Robił to w spokojny, naturalny sposób. Chciałam buty kupić, jednak po obejrzeniu okazało się, że na szwie lekko się prują. Pokazałam to pracownikom, jeden z nich udał się na zaplecze i po chwili wrócił z informacją, że to jest ostatnia para. Pracownica zaproponowała mi kupno tych butów i wymienienie ich na nowe jak przyjdzie nowa dostawa. Na moje pytanie pracownica odpowiedziała, że następnego dnia. W takim razie mogłam po prostu przyjść następnego dnia i kupić, a nie robić sobie kłopoty z wymianą. Zapytałam jednak pracownicę, czy może sprawdzić w innych sklepach w Krakowie. Pracownica sprawdziła i podała mi, że jeszcze w dwóch sklepach. Podziękowałam i wyszłam.