Opinia użytkownika: Karolina_1098
Dotycząca firmy: Relay
Treść opinii: W Galerii Krakowskiej znalazłam się nie przypadkowo. Wysiadając z pociągu relacji Lublin - Kraków chciałam zakupić bilety komunikacji miejskiej by dojechać na umówione miejsce. Było już późno i nie lubię poruszać się sama po obcym mieście. Dlatego zdecydowałam się skorzystać z szybkiego tramwaju, który odjeżdża spod Galerii Krakowskiej. Na poziomie -1 w kiosku Relay, chciałam zakupić 2 jednorazowe bilety ulgowe. Sprzedawca najpierw podał mi 2 bilety normalne. Powiedziałam mu, że prosiłam o ulgowe. Obrzucił mnie niemiłym spojrzeniem. Następnie podał mi 15 minutowe bilety czasowe. Powiedziałam, mu, że prosiłam o jednorazowe. Spojrzał na mnie ponownie bardzo nie miło i z łaską podał 2 bilety ulgowe jednorazowe. Zero komunikacji. Gdybym bardzo się śpieszyła to bym pewnie nie zauważyła, co sprzedawca chce mi wcisnąć. Zachowanie nie przystające osobie pracującej w takim miejscu.