Opinia użytkownika: Magdalena_12
Dotycząca firmy: BLISKA
Treść opinii: Zdarzyło mi się ostatnio podjechać na Bliską aby zatankować. Ponieważ tankuję gaz musiałam poczekać aż zjawi się pracownik. Dłuższą chwilę czekałam po czym weszłam do budynku stacji i poprosiłam pracownika. Jeden z dwóch obecnych w budynku odburknął że już ktoś idzie. Po chwili faktycznie wyszedł pracownik . Kiedy poszłam zapłacić okazało się że występują właśnie przejściowe problemy z płatności kartami. Odczekałam jeszcze chwilę i mogłam uznać transakcję za zakończoną. Podziękowałam i wyszłam, żaden z pracowników się do mnie nie odezwał. Szkoda że tak się traktuje klienta. Przy nie najniższych cenach paliwa i takiej obsłudze nie ma co się dziwić że zawsze jest tam pusto. Nie polecam.