Opinia użytkownika: Magdalena_12
Dotycząca firmy: NOMI
Treść opinii: Wybrałam się z mężem do sklepu w poszukiwaniu wyposażenia łazienki. Chodziło mi o armaturę. Ponieważ nie mogłam znaleźć jednego z elementów interesującej mnie baterii podeszłam do informacji i poprosiłam o pomoc. Usłyszałam że za chwile do stoiska podejdzie pracownik. Po 15 minutach oczekiwania podeszłam ponownie do informacji. I znowu usłyszałam że mam iść do regału i czekać bo pracownik już idzie. Kiedy po kolejnych 10 minutach podeszłam do informacji pracownica wzruszyła ramionami i powiedziała że ona zgłaszała że klient czeka. To nie jej wina że nikt nie podszedł. Tak mnie to zirytowało że podziękowałam serdecznie tej pani i wyszłam. Musze przyznać że rzadko zaglądam do tego sklepu bo obsługa niestety nie jest zainteresowana klientem. Było już po 18 więc nie miałam specjalnie wyboru co do sklepu w którym miałabym dokonać zakupu. Po tej wizycie odradzam ten sklep. Obsługa lekceważy klientów. Ceny są podobne do tych u konkurencji. Do czystości w sklepie też można mieć zastrzeżenie. Zdecydowanie nie polecam zakupów w tym sklepie.