Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Dnia 27 sierpnia br. wybrałam się na zakupy do sklepu obuwniczego „Deichmann” w C.H. Galaxy. Sklep znajduje się na parterze. Wewnątrz panuje ład i porządek. Sklep jest duży dobrze oznaczony, towar jest logicznie poukładany i nie ma problemu z odnalezieniem odpowiedniego obuwia. Asortyment jest zróżnicowany, a produkty są schludnie i równo poukładane. Towar jest dobrze oznaczony, łatwo znaleźć odpowiedni rozmiar i cenę. Przed wejściem do sklepu również było czysto, witryna sklepowa była czysta, nie było widać śmieci ani innych zanieczyszczeń. Wewnątrz panował spory ruch, zauważyłam około 20-25 klientów. Przy stanowisku kasowym obecna była jedna osoba, która skinęła głową i uśmiechnęła się w moją stronę. Udałam się na poszukiwania obuwia sportowego. Na sali sprzedaży znajdowało się 3 pracowników. Zajęci byli sprzątaniem i dokładaniem towaru. Po upływie niespełna 5 minut niedaleko mnie przechodziła jedna z pracownic i zapytała mnie „czy mogę w czymś doradzić?”. Poprosiłam o pomoc w znalezieniu odpowiedniego rozmiary wybranego modelu. Pracownica od razu porzuciła swoje dotychczasowe zajęcie i pomogła mi w poszukiwaniu. Bardzo szybko odnalazła rozmiar 36, wręczyła mi karton i wskazała miejsce do przymierzenia. Pracownica była bardzo sympatyczna i chętnie mi pomogła. Wymieniłyśmy ponadto kilka zdań na temat pogody. Przymierzyłam wybrane buty i udałam się w kierunku kasy. Po drodze zwróciłam jeszcze uwagę na czystość podłogi i półek – były bez zastrzeżeń. Przy stanowisku kasowym znajdowały się dwie osoby. Sprzedawcy pomagał zastępca kierownika sklepu. Obie panie były uśmiechnięte i sympatyczne. Witały klientów i każdemu proponowały zakup dodatkowego produktu. Obsługa przy kasie przebiegała szybko i sprawnie. Zapytałam o możliwość zwrotu lub wymiany, zostałam poinformowana o możliwości reklamacji i zwrotu przez 3 miesiące. Pracownica zaproponowałam mi wkładki do butów w promocyjnej cenie, następnie wręczyła paragon i pożegnała. Nie mam żadnych uwag co do jakości obsługi klienta w sklepie Deichmann. Pracownicy byli kompetentni i chętni do pomocy. W sklepie panuje miła atmosfera, jest dużo miejsca, nie ma problemu ze znalezieniem właściwego rozmiaru. Brak negatywnych uwag.