Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Kilka miesięcy temu kupowałam w Auchanie czajnik bezprzewodowy. Przestał działać prawidłowo. Niezręczna sytuacja, zwłaszcza dlatego, że ten czajnik dałam w prezencie. Odebrałam go wraz z gwarancją, znalazłam paragon i pojechałam do Auchana. Serwis gwarancyjny mieści się w malutkim pomieszczeniu, do którego wejście jest z pasażu. Obsługiwało dwóch młodych mężczyzn. Obsługa zrobiła na mnie wrażenie mocno chaotycznej. Pracownicy wprawdzie witali się i stosowali zwroty grzecznościowe, ale nie miałam poczucia, aby moja osoba była dla nich ważna, informacje udzielane były wyklepywane, informowano bez żadnego zaangażowania. Przy stoisku zawsze stały co najmniej dwie osoby, pracownicy rozmawiali z nimi stojąc odwróceni bokiem, jeden stawał przed drugim, a ten drugi mówił do klientów zza pleców pierwszego i na różne sposoby okazywali klientom lekceważenie. Od strony składania reklamacji wszystko było ok, dowiedziałam się, że mogę zostawić sprzęt u nich, mogę zanieść do serwisu, dowiedziałam się gdzie jest serwis, pracownik wypełnił pismo reklamacyjne, wziął numer tel i powiedział, że reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 4 tygodni. Termin koszmarny. Obsługi mile nie wspominam. Niemniej reklamację złożyłam.