Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Street
Treść opinii: W sklepie kilka miesięcy temu kupiłam buty. Przetarł się szew zszywający zelówkę z resztą buta i zelówka zaczęła odpadać. Spakowałam buty, znalazłam paragon i pojechałam do sklepu. Weszłam. Nie było ani jednego klienta w sklepie. Sklep był czysty, widać już było większość modeli jesiennych. Na moje wejście nikt z pracowników nie zareagował. Były w sklepie co najmniej dwie pracownice. Stanęłam przy kasie, poczekałam i jedna z pracownic do mnie podeszła. Przywitała się i zapytała, co dla mnie będzie. Wyjaśniłam, że kupowałam buty i chciałam je zareklamować, ponieważ są uszkodzone. Pracownica przygotowała protokół reklamacji, podała mi go, pokazała, w której rubryce mam wpisać i podała mi mniej więcej, jaki tekst mam wpisać. Po prostu w zgrabny i zwięzły sposób ujęła mój problem z obuwiem. Poinformowała mnie też, że mam wyrazić w protokole zgodę na naprawę, poinformowała mnie o możliwości naprawy, czy wymiany i następstwie tych kolejnych kroków. Poprosiła też o wpisanie nazwiska i numeru telefonu, poinformowała, że reklamacja zajmie najwyżej dwa tygodnie - w ciągu dwóch tygodni oni mają się uwinąć. Dostałam pokwitowanie złożenia reklamacji. Od strony technicznej nie mam zastrzeżeń, natomiast co do jakości obsługi, to była przeciętna. Kiedy kupowałam buty pracownice były o wiele bardziej miłe i serdeczne, w tym momencie miałam poczucie, że pracownicy przeszkadzam.