Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Ferrero
Treść opinii: Ferrero i jej flagowa marka Kinder ukierunkowana na małego, młodego konsumenta choć swoich zwolenników i smakoszy ma wśród pokolenia pełnoletniego. Tak czy owak by tym pierwszym umilić nieco powrót do mniej miłej od wakacji szkolnej rzeczywistości przewidziano na tę okoliczność promocję. Prostą i z jasnymi zasadami. I tak za zakupy produktów biorących udział w promocji (Kinder ,Nuttella oraz Duplo) których łączna suma wynosi 35zł (na jednym bądź kilku paragonach z różnych wskazanych w regulaminie sklepów) możemy po ich okazaniu w salonach prasowych InMedio i 1 Minute otrzymać piórnik marki Herlitz wybierając spośród dwóch wzorów. Trzecia możliwość to wysłanie zgłoszenia listownie. Promocja trwa w okresie od18.08 18.09 ale jak chcemy „załapać się na prezent „ musimy się pośpieszyć. Liczba nagród jest ograniczona. Wszystkie nasze wątpliwości rozwiewa strona www.witajszkolonawesolo.pl Powstała ona specjalnie na okoliczność opisanej tu akcji Jak jednak coś jest nie jasne to możemy wysłać zapytanie mailem. Adres jest podany na stronie pod zakładką na samym jej dole, dość słabo widoczną. Mnie nurtuje jakie wzory mam do wyboru. Zdjęcia na ulotkach i stronie www pokazują tylko dwa wzory a jest ich podobno 8 ,4 dla chłopca 4 dla dziewczynki. Cena rynkowa piórnika to około 20 zł . I jak chcemy koniecznie rzecz rozpatrywać pod kontem ekonomicznym to promocja pod tym kontem też jest w porządku.