Opinia użytkownika: Katarzyna_761
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Weszłam do sklepu już po 21ej, czyli w ostatniej godzinie przed zamknięciem. W sklepie było sporo klientów, wiele innych sklepów już jest o tej porze zamknięte - plus dla Kauflanda - czasem wynika potrzeba by zrobić zakupy późno. Wrażenia ze sklep pozytywne - wszędzie porządek, nie zauważyłam pustych luk na półkach. Jednak kiedy dotarłam do stoiska z wędlinami spotkała mnie mała przykrość. Poprosiłam o kiełbasę i wskazałam przez szybę o którą mi chodzi - zostałam skarcona przez sprzedawczynię, żebym nie dotykała szyby, bo właśnie została umyta. Faktycznie zauważyłam, że druga pracownica właśnie myła szyby. Niezbyt mi się spodobało to niezbyt delikatne upomnienie -poczułam się jak dziecko, które specjalnie palcuje szyby. Do tego nie wyglądało to dobrze, gdy pani lawirowała między klientami w kolejce ze ścierką i spryskiwaczem. Nie wiem czy powinna to robić w trakcie pracy - pewnie nie chciała przedłużać sobie pracy ponad godzinę 22gą. Poza tym nie zetknęłam się z żadnymi chybieniami w sklepie. Obsługa przy kasie szła szybko.