Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anna_515

Dotycząca firmy: C&A

Treść opinii: Witam wszystkich po długiej przerwie! ;) Po pracowitym tygodniu, postanowiłam wybrać się dzisiaj na zakupy. Odwiedziłam C&A, często robię tam zakupy, ponieważ sklep znajduje się w pobliżu mojego miejsca zamieszkania, ale to nie jest jedyny powód. Oferuje szeroki asortyment – sklep jest podzielony na kilka działów, więc umożliwia zakupy dla całej rodziny. Dowiedziałam się, że w C&A dostawy towaru są trzy razy w tygodniu, w przypadku braku odpowiedniego rozmiaru, wystarczy cierpliwie poczekać do następnej dostawy. Zakupy rozpoczęłam o godzinie 15:10. Do sklepu weszłam niezauważona, być może to tylko moje subiektywne odczucie, gdyż nikt mnie nie powitał tradycyjnym „dzień dobry”, sprzedawcy byli zajęci układaniem towaru, jednakże specyfika tego sklepu sprawia, że klient nie czuje się tym urażony, ani lekceważony. Czułam się swobodnie, mogłam spokojnie obejrzeć asortyment. Mimo, że sprzedawcy nie było przy kasie, kontakt w przypadku pytań nie był utrudniony. Towar w sklepie był starannie ułożony, widocznie oznaczony asortyment - objęty redukcją cenową oraz nowa kolekcja. Każda rzecz była dobrze oznaczona – widoczna cena, i rozmiar. W sklepie jest czysto i przyjemnie. Drobnym minusem jest fakt, że w niektórych przymierzalniach są popsute zamknięcia. Na szczęście jest ich na terenie sklepu tak dużo, że można zmienić kabinę, bez oczekiwania w kolejce. Zakupiłam kilka ubrań, następnie udałam się do kasy, przy niej znajdowała się bardzo miła sprzedawczyni. Niestety nie mogłam dostrzec jej imienia, ponieważ identyfikator miała zawieszony na smyczy – odwrócony danymi osobowymi w kierunku przeciwnym do klienta, ale to nie zawadziło na profesjonalnej obsłudze. Sprzedawczyni powitała mnie z uśmiechem i miłym ciepłym głosem. Jej mowa werbalna i niewerbalna nie zdradzała żadnych oznak zdenerwowania, niecierpliwości, i innych negatywnych emocji. Podczas dokonywania płatności, zostałam poinformowana o możliwości zwrotu towaru w ciągu 30 dni oraz otrzymałam gazetkę „ Album Szkolny 2011” zawierającą ofertę sklepu. Zakupiony towar został oczywiście zapakowany w reklamówkę z logo firmy. O godzinie 15:40 zostałam miło pożegnana i zaproszona do ponownych zakupów. Podsumowując – jestem zadowolona z dokonanych zakupów i obsługi w sklepie, mimo drobnych niedoskonałości.