Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIM
Treść opinii: Od kilku dni przeziębienie nie daje mi spokoju. Uznałem, że najwyższa pora udać się do lekarza. Mój zakład pracy oferuje swoim pracownikom usługi medyczne w spółce Lux Med. Nie lubię chodzić do lekarza ale w LIMie wizyty zawsze są miłe. Bez problemu zarezerwowałem telefonicznie wizytę. Zjawiłem się kilka minut przed wyznaczoną godziną. Sympatyczna pani z recepcji wskazała mi gabinet doktora. Kiedy na zegarku mijała wyznaczona godzina wizyty, drzwi gabinetu otworzyły się i pan doktor zaprosił mnie do środka. Sama wizyta była krótka i konkretna. Doktor dokładnie mnie osłuchał i powiedział co mi dolega. Wypisał receptę i podziękował za wizytę. Zalecił co robić aby mój stan się szybko poprawił. Był to miły i sympatyczny lekarz. Samo centrum medyczne mieści się w dużym wieżowcu hotelu Marriott w samym centrum Warszawy. Jest to bardzo dogodna lokalizacja. Jedynym problemem jest zlokalizowanie centrum medycznego w tym ogromnym budynku. Musiałem się trochę natrudzić aby odnaleźć windę, która zawiezie mnie na 3 piętro. Samo otoczenie LIMu jest bardzo czyste. Pomieszczenia klimatyzowane. Na korytarzu znajduje się przedział dla matek z dziećmi, gdzie zniecierpliwione dzieciaki mogą się pobawić zabawkami. Szkoda, że nie wszystkie przychodnie i gabinety lekarskie w Polsce nie mają takich standardów jakie ma LIM.