Opinia użytkownika: Marta_702
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Udałam się do banku w celu dokonania wpłaty. Dnia poprzedniego byłam w banku o godz. 17:02 i zastałam informację iż od dnia dzisiejszego bank jest czynny nie, jak było do tej pory do godz. 18:00 lecz do 17:00. Musiałam więc przyjechać do banku w dniu następnym. Następnego dnia miałam szczęście, ponieważ nie było żadnego klienta i otwarte dwie kasy. Jadnak mimo to nie zostałam szybko obsłużona. Przy jednej kasie pani miała akurat bardzo ważne dokumenty do przejrzenia, zaś po podejściu do drugiej kasy pani odesłała mnie z powrotem, ponieważ również musiała coś w danej chwili zrobić. Po chwili pani poprosiła mnie do kasy lecz nie odpowiedziała na moje ,,dzień dobry". Po zakończeniu obsługi pani również nie używa żadnych zwrotów grzecznościowych, nie odpowiada ,,dziękuję" ani ,,do widzenia". Niestety nie znam imienia obsługującej mnie pani, była to blondynka w wieku ok. 40 lat. W banku, choć czasami są czynne dwie kasy, standardem jest iż obsługuje jedna. Stanowczo zachowanie i organizacja pracy personelu jest poniżej ogólnie przyjętych norm.