Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Byłam w niedzielny wieczór w tym salonie Empik, przeglądałam artykuły papierniczo biurowe na wyprzedaży. Stoisko z wyprzedażą było wyraźnie oddzielone, chociaż ostatnio zmieniono lokalizację tej półki i znajduje się niemal na końcu sklepu. Przyzwyczajona zaglądać w tej sieci w takie miejsca troszkę trwało zanim znalazłam ten regał, niestety obsługi na sklepie nie widać, być może jest to spowodowane brakiem personelu. Kolejka do kasy była spora, dlatego nie chciałam przeszkadzać i pytać. Znalazłam na wyprzedaży torbę szkolną znanej firmy, przecena była znaczna bo ponad 100 zł, nie bardzo wiedziałam, czy dziecko będzie zainteresowane, by ją kupić. Podeszłam do kasy, poprosiłam Panią, czy jest możliwość zostawienia na dwa dni, kiedy przyjdę z dzieckiem. Pani skierowała mnie do punktu odbiorów zamówień przez internet, po lewej stronie od wejścia, by tam poprosić o imienne zostawienie. Udałam się do wskazanego miejsca, na obsługę czekałam kilka minut, bez problemów Pani odstawiła na półkę. We wskazanym dniu, czyli 28 czerwca zjawiłam się ponownie w sklepie. Odebrałam zamówione odstawione rzeczy, udałam się do kasy by zapłacić. Pani przy kasie grzecznie i miło obsługiwała. Początkowo rabat nie chciał się nabić, okazało się, że w związku z tym, że dziecko ma kartę euro < 26 kwota będzie jeszcze niższa. Pani starannie zapakowała nam rzeczy do reklamówki firmowej. Obsługa jak najbardziej poprawna, staranna, szybkość i dokładność obsługi klienta to cechy, które zasługują na wyróżnienie podczas tej wizyty.