Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Do ING pofatygowałam się aby usunąć konto. Było to moje drugie podejście (poprzednie w innej placówce zakończone niepowodzeniem). W banku przywitała mnie bardzo miła i elegancka pracownica. Natychmiast zaproponowała z uśmiechem miejsce i zapytała w czym może służyć. Wyjaśniła mi moje pytania i próbowała odwieźć od decyzji likwidacji konta przekonując, że jest to najlepsza pozycja na rynku. Świetnie znała się na ofertach konkurencji. Nie mogła jednak mi pomóc, ponieważ decyzja została podjęta, a oddział, w którym pracowała nie posiadał kasy. Wyszłam jednakże z banku wiedząc dokładnie co mam zrobić i do kiedy mam to zrobić. Miejsce schludne, czyste szyby, lśniące biurka. Wielki plus dla ING!