Opinia użytkownika: Janina_34
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: W związku z przeprowadzanym remontem kuchni udałam się do sklepu w celu zakupu zlewozmywaka.Po wejściu skierowałam się do działu ze zlewami .Po wybraniu odpowiedniego sprzętu musiałam sama odszukać pracownika obsługującego powyższy dział .Pracownik wydał mi zlew w opakowaniu .Zapytałam czy w ofercie sklepu są jeszcze syfony do tego zlewu.Obsługujący zaprowadził mnie do półki z syfonami i wydał mi go .Monter podczas montażu poinformował mnie ,że w zestawie powinno być oprzyrządowanie(syfon i inne elementy).W celu wyjaśnienia udałam się ponownie do sklepu,gdzie inny pracownik powiedział mi ,że zlewy te są sprzedawane z oprzyrządowaniem i syfonem.To oznacza ,że syfon kupiłam niepotrzebnie.Zażądałam wydania brakujących elementów oraz przyjęcia spowrotem do sklepu niepotrzebnie kupionego syfonu.Pracownik nie dość ,że potraktował mnie nieprzyjemnie to jeszcze nie chciał wydać brakującego oprzyrządowania.Po przeprowadzonej burzliwej rozmowie z pracownikiem udało mi się uzyskać brakujące części ,ale kupionego przeze mnie dodatkowego syfonu nie prezyjęto spowrotem do sklepu. Zostałam z dwoma syfonami. Nie polecam tego sklepu,ponieważ już wcześniej zostałam nieuprzejmie potraktowana przez pracowników Brico Marche.