Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PAYBACK
Treść opinii: Oferta programu lojalnościowego w normie. Ale jakość obsługi na bardzo niskim poziomie. Wielkrotnie nie były mi naliczane punkty za zakupy przez internet, pojawiały się dopiero po reklamacjach (czas rozpatrywania od 60 do 90 dni). No i atmosfera anonimowości - wszelką korespondencję podpisują nazwiskiem nieistniejącej "Anny F.", która jest jedynie "personalizacją pracowników biura obsługi klienta Payback" - takie oficjalne wyjaśnienia otrzymał od firmy odpowiedzialnej za Payback redaktor z "Ekspresu Reporterów" TVP. Zabraniane w ogóle przez tę firmę jest używanie nazwy "Payback" gdziekolwiek w internecie, nawet gdy pisze się o tym programie, bez ich zgody. Oficjalne ostrzeżenie w tej sprawie otrzymał mój znajomy prowadzący serwis internetowy o programach lojalnościowych. PS. Polecam ww. fragment "Ekspresu Reporterów" jak potraktowano tam dziennikarza z dzieckiem - pracownica tej firmy wezwała na nich ochronę, bo nie chciała z nimi rozmawiać. Dostępny jest w internecie.