Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: UNIQA
Treść opinii: To najgroszy ubezpieczyciel z jakiego zdarzyło mi się korzystać. Ubezpieczenie zdrowotne "Zdrowie i Harmonia" - oferta bardzo dobra, duża lista placówek itp. I to koniec pozytywów. A teraz negatywy: - odpowiedzi na zapytania mailowe po 2-3 tygodniach, albo wcale - dyspozycja zmiany w ubezpieczeniu mimo tego, że oparta na OWU odrzucona bez podania przyczyny, po prostu przedstawiono tylko informację, że "złożona dyspozycja nie została zrealizowana" - lista placówek na stronie www nieaktualna (są placówki sieci medycznej, która od 2 lat nie istnieje) - wydali mi kartę ubezpieczeniową z takim samym numerem co innemu klientowi, przez co w przychodni miałem problem (pewnie ten drugi klient również), po reklamacji na nową kartę czekałem ponad miesiąc - nieprofesjonalnie przygotowane pisma wysyłane do klientów, niektóre informacje w nich już nieaktualne, albo wręcz sprzeczne z informacjami z OWU, ale pewnie oszczędzają na papierze i wykorzystują nieaktualny do wyczerpania zapasów - jest tylko jedna infolinia do wielu rodzajów ubezpieczeń, przez co dodzwonienie się do właściwego konsultanta graniczy z cudem, a jeśli nie trafiliśmy na odpowiedniego, to ten, który odebrał nie przełącza do tego prawidłowego (zupełnie jakby pracował w innej firmie)