Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anita_118

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: Ponieważ dosyć często robiłam zakupy w Tesco założyliśmy w 2009 roku kartę Clubcart w Tesco. System polega na zbieraniu punktów za zakupy i po zebraniu odpowiedniej ilości punktów odebraniu bonów na zakupy w sklepach Tesco. Cyklicznie (co trzy miesiące) powinniśmy otrzymać wyciąg z ilością punktów. Dane do karty zbierały hostessy przy wejściu do sklepu, podaliśmy wszystkie dane i otrzymaliśmy kartę, którą zabieraliśmy na zakupy do Tesco w celu zbierania punktów. Ponieważ stara karta uległa zniszczeniu wyrobiliśmy do niej duplikat, jednak stare punkty nie zostały do duplikatu dopisane. Zgłosiłam reklamację w Biurze Obsługi, pracownica połączyła mnie telefonicznie z firma obsługującą karty, wyjaśniłam sytuację i dowiedziałam się, że najprawdopodobniej zostały wpisane błędnie dane adresowe, albo jakieś dane zostały pominięte i po ich uzupełnieniu punkty zostaną dopisane a ja otrzymam wyciąg, na którym zostaną ujęte punkty zebrane na obu kartach. Ta rozmowa miała miejsce przed świętami Wielkanocnymi. Ponieważ przez kolejne miesiące nic się nie wydarzyło na początku lipca ponownie złożyłam reklamacje w dziale obsługi w tej samej sprawie. Znowu zostałam połączona z konsultantem, wyjaśniłam cała sprawę, moja reklamacja została przyjęta i miała zostać rozpatrzona w ciągu miesiąca. Wczoraj ponownie próbowałam wyjaśnić sytuacje, ponieważ nadal nie otrzymałam wyciągu ani ze starej karty, ani z duplikatu, ani z połączenia obu kart. I po raz kolejny ta sama sytuacja. Na koniec dowiedziałam się, ze zmiana danych może wynieść nawet dwa miesiące, więc od reklamacji lipcowej znowu trzeba odczekać ten czas. Bardzo zirytowała mnie ta sytuacja. Po co sklep prowadzi program, którego nie jest w stanie opanować i sprostać jego obsłudze.