Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Diagnostyka
Treść opinii: Po wejściu spostrzegłam długą kolejkę (ok.25 osób). Nie zdziwiło mnie to, bo dużą zaletą punktu jest praca w sobotę i chyba pełny asortyment wszelkich badań. Były otwarte wszystkie okienka na recepcji, więc kolejka posuwała się w miarę sprawnie. Otrzymałam numerek, który wyświetlał się na elektronicznej tablicy. Niemniej od wejścia do budynku do momentu pobrania krwi upłynęło 35 minut. W poczekalni jest jednak wiele miejsc, gdzie można poczekać. Nikt nie stał. W pokoju pobrań też znajduje się kilka stanowisk, które usprawniają pracę. Muszę przyznać, że jestem pod dużym wrażeniem Pani, która mnie obsługiwała przez 2 godziny (tyle trwało badanie). Bardzo uprzejma, sympatyczna, profesjonalna. Mimo pomyłek z mojej strony, nie wykazała żadnego zniecierpliwienia, wszystko tłumaczyła i po mnie prostowała. Miałam okazję zaobserwować także rozmowę pracownic z klientką, która wyrażała swoje niezadowolenie (całkowicie niesłuszne). Panie potraktowały ją poważnie i kilkakrotnie na spokojnie tłumaczyły tę samą rzecz. A dlaczego nie daję +5? Oczekując w poczekalni, gdy kolejka się rozluźniła, jedna z pracownic recepcji niestety zbyt głośno komentowała swoją pracę. Wszyscy w poczekalni usłyszeli, że pani nie ma już cierpliwości i nie chce jej się przychodzić do pracy. Ja rozumiem takie rozmowy, ale one nie powinny być przeznaczone dla uszu klientów. Druga rzecz - bardzo brudna i nieprzyjemna łazienka :-(