Opinia użytkownika: Adriana_76
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Do Saturna udałam się, aby dokonać wstępnego rekonesansu telewizorów. W dziale telewizyjnym było około 12 klientów i 3 pracowników. Po 5 minutach od przybycia jeden z pracowników zapytał, czy może mi w czymś pomóc. Powiedziałam, że zastanawiam się nad kupnem telewizora plazmowego (stałam wówczas przy telewizorach Samsung). Pracownik powiedział, że jeśli plazma, to tylko Panasonic i zaprowadził mnie do telewizorów tej firmy. Jednak zupełnie nie potrafił uargumentować swojej rekomendacji. Po serii moich pytań o parametry techniczne, pracownik oddalił się mówiąc, że musi obsłużyć innych klientów i wręczył mi katalog Panasonic. W dziale panował porządek, telewizory były włączone, ekrany czyste, katalogi różnych firm uporządkowane. Pracownik ubrany był w czysty strój firmowy, nie miał identyfikatora.