Opinia użytkownika: Benia
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Odwiedziłam dzisiaj sklep Lidl. Po podjechaniu na parking rozejrzałam się. Wyglądał on nienagannie czysto, nie dostrzegłam żadnych papierów ani śmieci. Także strefa z wózkami, wejście i cała sala były czyste. Zaczęłam chodzić po sklepie. Moją uwagę zwróciło to, że sklep ma bardzo szerokie przejazdy między półkami, przez co wydaje się bardzo przestrzenny a zakupy robi się w nim doskonale. Powolutku jeździłam sobie między regałami. Nikt się o mnie nie potykał, nikt mnie nie przesuwał, czułam się niemal jak jedyna klientka w całym sklepie. Gdy już skończyłam zakupy skierowałam się w stronę kasy. Dwie były otwarte, do każdej stało kilka osób. Ustawiłam się w kolejce. Obsługa szła bardzo szybko, jednak kasjerka nie należała do najmilszych. Niestety nie zostałam przywitana, ani pożegnana, a podczas całej obsługi kasjerka miała minę tak zwanego zbitego psa. Wyglądała jakby ją zmuszono do pracy. Ten incydent jednak nie zatarł mojego bardzo pozytywnego wrażenia, które umocniła jeszcze możliwość zapłaty przy kasie kartą.