Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Weltbild.pl
Treść opinii: W Wletbildzie kupuję nie po raz pierwszy. Wcześniej jednak był to Klub Dla Ciebie i z zakupów byłem zadowolony. Tym razem jednak jest zupełnie inaczej. Szóstego sierpnia złożyłem zamówienie przez internet na pięć książek. Czas realizacji zamówienia wyznaczono na 7 dni roboczych + czas przesyłki. Po siedmiu dniach roboczych otrzymałem maila, że nie mogą zrealizować w całości mojego zamówienia i proszą, żebym potwierdził czy mają wysłać jedną część zamówienia najpierw, a później drugą, czy czekać, aż wszystko skompletują. Zaznaczyłem opcję podziału zamówienia i odesłałem maila. Jednocześnie dostałem maila, że jedna pozycja z zamówienia nie jest dostępna, więc zostaną zwrócone pieniądze za tą pozycję, na konto, z którego dokonany był przelew. Jak się później okazało pieniądze zwrócili dopiero po tygodniu czasu. Jak dla mnie trochę długi termin. Dzisiaj dostałem część zamówienia w paczce. W zasadzie była to jedna książka. Po jej obejrzeniu, nieco się zdenerwowałem. Na książce z tyłu naklejone jest zabezpieczenia magnetyczne, takie, jakie można spotkać np. w Empiku. Gdybym chciał książkę z czymś takim, to kupiłbym ją w Empiku, a nie w Welbildzie. Niestety nie będę jej odsyłał, bo zależy mi na jak najszybszym zapoznaniu się z nią, ale książkę uważam za uszkodzoną, bo usunąć tego niestety nie idzie. Na drugą część zamówienia nadal czekam, termin wysyłki planowany jest na 27. 08. ciekaw jestem, czy to się uda. Tak czy inaczej te zakupy to po prostu tragedia. Jak wyślą książki 27-go to dostanę je początkiem września, czyli miesiąc czasu od zamówienia. To w zasadzie w czasach PRL-u krócej czekało się na towar. Moim zdaniem sklep całkowicie nie dba o klienta i jak sądzę były to moje ostatnie zakupy w tym sklepie. Bo co tu dużo mówić, zawsze tam kupowałem bo było szybko, a cen konkurencyjnych nie mają. Teraz do tego jeszcze trzeba tyle czekać, to się w ogóle nie kalkuluje. Nowemu Zarządowi firmy życzę uporządkowania jej działania i usprawnienia, bo jednego klienta już stracili i na pewno nikomu nie polecę tej firmy, a wręcz przeciwnie. Na moją reklamację dotyczącą tak długiego oczekiwania na przesyłkę dostałem tak dyplomatycznego maila z odpowiedzią, że w zasadzie niewiele wyjaśnia. No ale cóż widać taka polityka firmy. Osobiście odradzam zakupy, bo nie dość, że niezbyt tanio, to jeszcze nie szanują klienta.