Opinia użytkownika: Joanna_1925
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Bank odwiedziłam w celu założenia nowego konta. Mimo, iż wnętrze nie jest najistotniejszym elementem w tego rodzaju instytucjach, zwróciłam uwagę na surowy, zimny wystrój. Pomimo niewielkiej powierzchni, nie utrzymana jest czystość. Miejsca siedzące, w niewielkiej ilości nie są w najlepszym stanie. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, iż zwykle otwarte są góra 2 kasy, natomiast pracownicy zdają się mieć "wieczną przerwę". Spotkanie przy kasie w tak wydawałoby się typowej sprawie także nie wypadło najlepiej. Pani potrafiła oczywiście odpowiedzieć na podstawowe pytania. Jednak odpowiedź na wyżej wymienione jestem w stanie znaleźć sama w internecie. Kiedy starałam się dopytać o konkretny szczegół, musiała zaciągać rady u kolegi. Pani wyglądała schludnie, starała się uśmiechać, robić wrażenie sympatycznej. Zachowywała się bez zarzutu. Jednak w ogólnym rozrachunku usługa trwała bardzo długo, zdecydowanie brakowało organizacji. Oferta, jaką zaproponował mi bank była zadowalająca. Miałam wiele możliwości, formularze napisane w jasny sposób zdecydowanie pomagały w ich zrozumieniu. Niestety, wizyty nie zapamiętam dobrze. Towarzyszyły jej zdecydowanie pejoratywne odczucia.