Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Witam. Jestem klientką Tchibo już jakiś czas. Zawsze byłam dosyć zadowolona z ich usług, ale ostatnio to już przesadzili.Zmieniłam zdanie na temat tego sklepu diametralnie! Ale po kolei. Środek tygodnia, popołudnie. Zostaje na "dzień dobry" przywitana tak jak zawsze- "Dzień dobry witamy w Tchibo", ale nikt nie patrzy w moją stronę z personelu, więc nie wiem kto mnie witał. Paru klientów w sklepie. Więc myślę, że powinnam być należycie obsłużona. Podeszłam do półek, ponieważ szukałam sukienki na kolację, znalazłam ją na wieszaku. Chciałam swój rozmiar, więc podeszłam do pani Jessici (tak miała na plakietce) (gdzie myślę,że ona powinna do mnie podejść szybciej- chwilę stałam przy tej sukience) Gdy zapytałam się czy mogłabym otrzymać mój rozmiar, usłyszałam- "na półce jest cała rozmiarówka". I odeszła. Nie mogłam uwierzyć własnym uszom! A jeśli byłabym cichym klientem?! Przy kasie- ta sama pani dyskutowała z jakimś panem na temat reklamacji jak już odczekałam dobre 15minut. To obsługiwała mnie jakby mówiła "Matko jeszcze tej mi tu brakuje". To jest nie do przyjęcia!. Chciałam kupić oprócz sukienki kawę ale nawet mi jej nie zaproponowano to odpuściłam sobie. Mam pytanie do firmy czy można wymieniać towary w innym sklepie? Ponieważ tam już nie pójdę nigdy!!