Opinia użytkownika: Toms
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Otoczenie sklepu było zadbane, brakowało mi jednak miejsca dla rowerów. Musiałem więc przypiąć rower do gabloty z plakatami. Plakaty nie był zbyt starannie pozawieszane, były zmarszczone i mało widoczne, były za to aktualne. Przy wejściu do sklepu dostępne były ulotki reklamowe. Rzeczą, która była nieprzyjemna wewnątrz sklepu to zapach, po którym robiło mi się niedobrze. nie umiem określić tego zapachu ale widziałem, że inni klienci również na to narzekali. Podłoga na sali sprzedaży czysta a do wszystkich produktów był swobodny dostęp. Przy stoisku z pieczywem dostępne były woreczki foliowe. Do kasy ustawiłem się jako trzeci w kolejce, kasjerka nie śpieszyła się, swoją pracę wykonywała bardzo dokładnie i powoli. Używała zwrotów grzecznościowych i uśmiechała się. Wydała mi prawidłową resztę i paragon do ręki.