Opinia użytkownika: Karolina_1202
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Udałam się do placówki ING celem konsultacji w sprawie otwartego nie dawno konta. Na miejscu otwarte było jedno okienko kasy i 2 osoby w kolejce, natomiast, gdy zauważono, że kolejka się zwiększa otworzono jeszcze jedno okienko. Nie daleko stanowisk kasowych umieszczone były fotele, na których można było spocząć czekając w kolejce. Bardzo szybko nastąpiła moja kolej. Kasjerka uprzejmie mnie przywitała i spytała o powód mojej wizyty. Szybko i precyzyjnie udzielała mi informacji, które były mi potrzebne, a następnie poleciła mi otwarcie konta oszczędnościowego i przedstawiła jego ofertę. Podjęłam decyzje o otwarciu takiego konta i załatwieniu formalności na miejscu. Po wprowadzeniu danych przez kasjerkę, w bardzo szybki sposób dostałam gotową umowę do podpisania. Po tej czynności dokumenty zostały włożone do firmowej teczki i wręczone mi. Po krótkiej instrukcji logowania do systemu internetowego, która była przekazana bardzo fachowo i bez najmniejszych dla mnie wątpliwości, uprzejmie mnie pożegnano.