Opinia użytkownika: Karolina_1202
Dotycząca firmy: Open Finance
Treść opinii: Stawiłam się na uprzednio umówione spotkanie w sprawie omówienia nie dawno otwartej lokaty. Niestety konsultant, z którym miałam przyjemność prowadzić rozmowę nie był punktualny. Na szczęście recepcjonista, skierowała mnie na fotel, gdzie po prosiłabym zaczekała. Pomieszczenie, w którym czekałam było odgrodzone od zwykłej części banku stendami reklamującymi lokaty, na stoliku leżały ulotki. Gdy zjawił się konsultant, w schludnym stroju firmowym, zostałam zaproszona do biurka. Przez 40 min rozmawialiśmy o możliwości zmiany mojej lokaty w fundusz inwestycyjny. Rozmowa odbyła się w uprzejmej atmosferze, a konsultant rzeczowo przekazywał informacje, rozpisując na kartce wszystkie warianty. Po dojściu do porozumienia przez obie strony konsultant udał się po dokumenty celem uzupełnienia formalności. Niestety, gdy wrócił okazało się, że oferta, którą mi przedstawiał nie jest możliwa do zrealizowania. Pożegnaliśmy się uprzejmie, po czym opuściłam lokal.