Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: GASTIN
Treść opinii: Paragony z zakupionych butów zachowuję jako dowód do ewentualnej reklamacji, gdyby taka konieczność zaistniała. Jednak to nie reklamacja jest powodem mojego opisu lecz okoliczności zakupu kozaków tuż przed świętami Bożego Narodzenia ubiegłego roku. Wracając ze szkolenia zmierzałam w kierunku parkingu i w pewnym momencie poczułam dziwny luz w lewym bucie, patrzę a tu równiutko wzdłuż podeszwy pęknięcie 3- 4 cm (buty zakupione miesiąc wcześniej). Co robić? Reklamacja, owszem, ale teraz muszę dotrzeć do domu, po za tym reklamacja to brak obuwia więc nic innego nie pozostało - stanęłam w obliczu konieczności zakupu kolejnych kozaków. Ten sklep był drugim jaki odwiedziłam w związku z tym problemem, w poprzednim niestety brakło pełnej rozmiarówki. Mieści się on na I piętrzę budynku przeznaczonego na działalność handlową dla wielu przedsiębiorców tej dziedziny. Powierzchniowo sklep jest bardzo duży więc i asortyment ogromny – dla całej rodziny, niezależnie od wieku i płci. Wszystko ładnie wyeksponowane, podzielone – damskie, męskie, sportowe, dziecięce, młodzieżowe, domowe. 5 pracownic – same kobiety, schludnie ubrane, zadbane, miłe, uprzejme, chętne do pomocy. Weszłam do sklepu i mówię do jednej z nich w jakim celu przyszłam i dodałam, że tu bezwzględnie zakupu muszę dokonać. Pracownica uśmiechnęła się przyjaźnie i powiedziała, że postara się mi pomóc, podałam jej rozmiar i wymagania co do obuwia, które by mnie zadowoliło. Zaczęła donosić mi kolejne pary, przymierzałam, sprawdzając głównie stabilność obcasa ale i fason nie był bez znaczenia. W sumie przymierzyłam 7 par i jedną wybrałam. Ceny ogólnie zróżnicowane, jak to przy szerokim wyborze towarów, moje jednak kosztowały 59 zł, to całkiem przyzwoicie, narzekać nie było co, zwłaszcza w mojej sytuacji. Na godną pochwały zasługuje postawa pracownicy, która nie wciskała mi byle czego (wykorzystując moją konieczność zakupu) i nie zdradzała niezadowolenia gdy twierdziłam, że obcas nie jest stabilny, za to mówiła, że but powinien być wygodny i powinnam się w nim pewnie czuć. Taka postawa powoduje, że niejeden klient tu wróci.