Opinia użytkownika: Joanna_1953
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Odwiedziłam wczoraj salon H&M w Focus Mall. Lubię ten sklep jedynie ze względu na ceny oraz rzeczy jakie można tam kupić. Ciężko oceniać jakość obsługi w tym sklepie, ponieważ tej obsługi tam po prostu nie ma. Rozumiem, że sklep ten ma ogromną powierzchnię i ciężko to ogarnąć i nie chodzi tu nawet o to, aby personel pomagał przy szukaniu rozmiarów czy dodatków. Dziś weszłam do jak zwykle zawalonej wieszakami i rzeczami poprzedniej osoby przymierzalni. Chciałam przymierzyć pewne spodnie, ale okazało się, że w obu nogawkach na całej długości znajdują się pozaczepiane zabezpieczenia. Ktoś musiał znaleźć sposób jak je ściągnąć z innych ubrań i poprzyczepiał je właśnie do pary, którą mierzyłam. Chciałam to zgłosić personelowi, niestety nikogo nie znalazłam w pobliżu, ani nie było osoby na przymierzalni (która zwykle tam jest i robi porządek z odwieszanymi rzeczami), ani po drodze nie spotkałam nikogo z obsługi. Przy kasie była ogromna kolejka i tylko jedna p. kasjerka, a ja nie miałam czasu, więc odwiesiłam spodnie na miejsce i wyszłam ze sklepu.