Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Oferta Empiku jest dosyć bogata, więc pomyślałam że właśnie tam znajdę prezent dla kolegi. Chciałam kupić mu jakąś muzyczną płytę. Jednak kiedy zobaczyłam plakat, że 10.08 na DVD ukazał się Jeż Jerzy postanowiłam zakupić właśnie ten film. Przejrzałam półki w dziale z filmami, lecz nigdzie nie mogłam dostrzec Jeża Jerzego. Postanowiłam podejść do pracownika i poprosić go o pomoc. Akurat kasjerka była zajęta,więc zwróciłam się z prośbą o pomoc do pracownika w dziale gier. Był to młody, wysoki mężczyzna. Pracownik wstał z krzesła i poprosił, abym poszła za nim. Wskazał mi półkę z ekspozycją poświęconą bajce o jeżu. Wybrałam płytę DVD bez dodatków za 39,90. Poszłam jeszcze dokupić kartkę urodzinową. Niestety jak zwykle w tym dziale panował bałagan. Kartki były wymieszane i ciężko było znaleźć kartkę urodzinową wśród karnetów ślubnych czy z okazji chrztu. W końcu wybrałam kartkę i z zakupami podeszłam do kasy. Nie było tam żadnego klienta, więc zostałam obsłużona bez oczekiwania na swoją kolej. Kiedy płaciłam kasjerka zaproponowała mi zakup filmu Robin Hood w promocyjnej cenie za 19,99 lub napoju aloesowego. Kiedy kasjerka proponowała mi napój wyczułam w jej głosie ironię i rozbawienie z konieczności proponowania klientom produktów. Ja również na jej miejscu czułabym się nie swojo. Współczuje kasjerom, którzy muszą nagabywać klientów na różne produkty.