Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Uzbierało się mi kart lojalnościowych z Tchibo. Ponieważ raczej nie pamiętam o noszeniu przy sobie różnych wypychaczy portfela więc prawie za każdym razem gdy kupowałam w Tchibo kawę miałam zakładaną nową kartę. Trzeba był karty wymienić na coś rzeczowego. Udałam się do sklepu w Centrum Handlowym M1. W sklepie było mało klientów, dwie - trzy osoby. Sala sprzedaży była czysta, uporządkowana - nie mam zastrzeżeń. Podeszłam do lady, stały przy niej dwie pracownice o czymś rozmawiające. Rozmawiały cicho, więc nie wiem czy rozmawiały na tematy służbowe czy prywatne. Widząc mnie przerwały rozmowę i jedna z nich zwróciła się do mnie z pytaniem z czym może mi pomóc. Dałam jej kilka brązowych kartek z pieczątkami za zakup kawy. Pracownica zapytała, na co chcę je wymienić. Zapytałam, co mogę dostać. Pracownica wymieniła mi jednym tchem i bardzo szybko. Zdecydowałam się na kawę ziarnistą. Dostałam paczuszkę, zapakowaną w reklamówkę firmową. Wszystko bardzo miło i sympatycznie. Dostałam kawę, zostałam pożegnana i wyszłam ze sklepu.