Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Leroy Merlin

Treść opinii: Wybrałam się do sklepu Liroy Merlin po słuchawkę prysznicową. Sklep podzielony jest na kategorie, każdy dział jest dobrze opisany, więc na dział łazienka trafiłam bez problemów. I tu zaczęły się schody. Chociaż sklep oferuje dość duży wybór słuchawek prysznicowych, to były one pomieszane, nie wiadomo było która cena dotyczy której słuchawki, niektóre były nawet pootwierane. Chciałam poradzić się sprzedawcy, aby po pierwsze powiedział mi jaka jest cena słuchawki która wybrałam, a po drugie doradził, czy dana słuchawka będzie pasowała do mojego prysznica. Jednak znalezienie kogoś, kto by mi pomógł graniczyło z cudem. Na dziale łazienek nie było żadnej osoby w koszulce sklepu (przynajmniej jest to plus bo można ich łatwo zlokalizować), poszłam więc na inny dział. I na każdym dziale słyszałam "przepraszam, ja nie jestem z działu łazienek, więc pani nie pomogę, proszę poszukać kogoś z działu łazienek". Moja frustracja sięgnęła zenitu kiedy od trzeciego pracownika usłyszałam taki tekst, bo po pierwsze to nie ja powinnam szukać po całym sklepie odpowiedniego pracownika, a po drugie to każdy sprzedawca powinien mieć minimalna wiedzę, na temat całego asortymentu sklepu. Wróciłam więc na dział łazienek, gdzie chciałam sprawdzić chociaż cenę słuchawki na specjalnym czytniku. Szukanie czytnika zajęło mi kilka chwil, ponieważ nie są one dostatecznie dobrze oznaczone. Kiedy już znalazłam czytnik, okazał się zepsuty. Zła i zrezygnowana odniosłam słuchawkę na miejsce i wyszłam ze sklepu. Podsumowując za plus można uznać dość duży wybór artykułów, ale obsługa klienta, sposób ułożenia towaru i oznakowanie czytników są na bardzo niskim poziomie.