Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Weszłam do salonu Yves rocher ponieważ miałam ulotkę rabatową gdzie przy dowolnym zakupie można było otrzymać torbę termiczna na butelkę. Torba idealnie sprawdza się w tornistrze mojego dziecka dlatego zdecydowałam się w wolnej chwili na zakupy przy okazji, których mogę tą torbę otrzymać. Weszłam do sklepu i zauważyłam idealnie poukładany towar na półkach. Przy ladzie był jeden Pan przy którym wdzięczyły się na przemian dwie ekspedientki. Powiedziałam dzień dobry i stanęłam z boku przy ladzie. ekspedientki - obie były nadal zajęte jednym klientem. Odczekałam ok. 5 minut w końcu zapytałam ponieważ nie miałam ochoty czekać tam nie wiadomo ile. Panie raczej nie były zadowolone, że coś od nich chcę. gdy pokazałam ulotkę i zapytałam o torbę usłyszałam: ach to trzeba było przyjść na początku miesiąca itp. Hm według mnie komentarz nie na miejscu. Pani po tej informacji powróciła do wspólnej obsługi klienta wraz z koleżanką. Wysząłm najbardziej chyba zniesmaczona, że byłam jednak intruzem a oprócz tego cóż wyszło na to, że sensem życia powinny być zakupy w yves rocher. A ja mam wrażenie, że od pewnego czasu w tych sklepach raczej nie ma już tłumu klientów jak kiedyś.