Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Castorama

Treść opinii: Generalny remont mojego lokalu mieszkalnego wymaga użycia różnych produktów budowlanych. Uczęszczam do tego sklepu regularnie (min. 3x w tygodniu) od grudnia 2010r.W tym dniu kupowałam cement (10 worków x 25 kg). To nie był pierwszy taki zakup w tym markecie (cement). Najpierw musiałam poszukać pracownika obsługującego dział budolany (trochę mi to zajęło). Po czym przyszedł czas na oczekiwanie, aż pracownik dotrze do miejsca w którym miał mi załadować cement na wózek. Po ok. 15 min. udałam się do kasy, aby dokonać zapłaty pchając ciężar sama. Przy rozładunku 250 kg cementu na parkingu należącym do Castoramy ów praconik mi nie pomół chociaż sugerował mu to jego kolega obsługujący ten sam dział, który w tym samym czasie miał inne obowiązki. Taka sytuacja powtórzyła się kilka razy (więcej niż 4). Za każdym razem kupując ten sam asortyment musiałam z załadunkiem do auta radzić sobie sama. W paru przypadkach na dziale budowlanym musiałam sama załadować produkt na wózek, gdzyż nie było praconika obsługującego ten dział.