Opinia użytkownika: Anita_118
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Do sklepu przyjechałam ponownie na kilka minut przed zamknięciem. Przy kasach stali ostatni klienci, wśród nich pracownicy sklepu. Przy wejściu stała ochrona. Poprosiłam jednego z pracowników o pomoc w znalezieniu odpowiedniej zaprawy, pan odesłał mnie do kolegi, który stał w punkcie informacji. Szybko podeszłam do drugiego pracownika i zapytałam o to, gdzie mogę znaleźć produkt, którego szukałam. Pan zaprowadził mnie do regału po drodze wypytując o to do czego jest mi potrzebna zaprawa, której szukałam. Następnie odradził mi zakup, który planowałam i wskazał zaprawę, która znacznie bardziej nadawała się do wykonania prac, które planowałam. Niestety, wybór tego typu zapraw jest niewielki (pan zaproponował mi dwie) a ceny nie są najniższe. Wzięłam z półki ostatnie wiaderko zaprawy. Pracownik posiadał wiedzę, był cierpliwy i uprzejmy. Mimo później pory nie wykazał się zniecierpliwieniem. Przy kasie ustawiłam się w chwili, kiedy przez głośniki usłyszałam informację o zamknięciu sklepu. Kasjerka była uprzejma. W sklepie było czysto, towar był poukładany, jedynym minusem był brak niektórych towarów na półkach.