Opinia użytkownika: Marlon
Dotycząca firmy: Campus
Treść opinii: Wybrałem się do sklepu Campus, aby rozejrzeć się za namiotem. Planowałem ze znajomymi wypad nad jezioro, a mój aktualny namiot nie był zbyt wygodny. W sklepie zaraz po wejściu zauważyłem, że jest czysto i znajduje się w nim sporo towaru. Postanowiłem rozejrzeć się w ofercie sklepu licząc na to, że zainteresuje się mną personel i do mnie podejdzie. Po dłuższej chwili wciąż nikt do mnie nie pochodził, a kiedy rozejrzałem się czym zajęta jest obsługa okazało się, że niestety rozmową między sobą. Podszedłem i poprosiłem o pomoc, wówczas zauważyłem na twarzy obsługi bardzo wyraźne zniechęcenie, które odczuć można było także podczas rozmowy. Niezbyt przyjemna obsługa w połączeniu z wysokimi cenami towaru nie zachęciła mnie do dokonania zakupów w tym sklepie.