Opinia użytkownika: Marlon
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Bardzo nie lubię korzystać z usług Polskiej Kolei Państwowej, ponieważ zawsze wiąże się to z problemami i kłótniami. Zostałem jednak zmuszony do tego, aby udać się w podróż pociągiem. Na dworcu panowała oczywiście ogromna kolejka, a ludzie przepychali się między okienkami i krzyczeli, żeby otworzyć chociaż 1/4. Ze wszystkich okienek i w jakiś sposób rozładować kolejkę, ponieważ w innym przypadku ludzie nie zdążą na pociąg. Ku wielkiemu zdziwieniu całego tłumu zamknięto kolejne okienko, a pani która wstawiła tabliczkę z informacja o przerwie nie raczyła nawet dokończyć obsługiwać kilku osób które stało pod jej okienkiem. Uważam ze sytuacja jest taka niedopuszczalna. PKP takim traktowaniem klientów skutecznie zniechęca do korzystania z ich usług.