Opinia użytkownika: Katarzyna_761
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Podjechałam na stację paliw sama (jestem kobietą). Wyszłam z samochodu i zaczęłam rozglądać się za rękawicą ochronną. Przy innym dystrybutorze stał pracownik stacji (nie zajęty niczym konkretnym) i niestety nie zaproponował mi pomocy (byłam ubrana na kremowo-biało). Zatankowałam, pracownik przechadzał się po terenie stacji paliw (był to młody ciemnowłosy szczupły mężczyzna). Udałam się do kasy by zapłacić. Pani nawet nie spytała czy chcę fakturę (jestem przyzwyczajona, że zawsze na stacjach o to pytają przed kasowaniem). Była dla mnie dość obojętna - nie poinformowała mnie nawet ile punktów na kartę lojalnościową mi doszło i jaki jest jej stan (zazwyczaj jestem o tym informowana). Wyszłam i podjechałam do kompresora, ponieważ miałam mniej powietrza w jednym kole. Z przykrością stwierdziłam, że pracownik stacji znów przechadzał się bezczynnie, a nie podszedł do mnie, widząc jak pompuję jedno koło i sprawdzam kompresorem ciśnienie w pozostałych. Ogólnie jestem zawiedziona sposobem obsługi, nie chciałabym jednak uogólniać, bo często tankuję na Orlenach i przeważnie jest bezproblemowo i idealnie.