Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Bardzo lubię robić zakupy w sieci Lidl. Zaprenumerowałam też newsletter. To wygodna forma sprawdzenia nadchodzących promocyjnych ofert w najbliższych dniach. Obserwacja moja dotyczy strony internetowej i usługi rezygnacji z newslettera. Co kilka dni jestem na stronie internetowej, dlatego uznałam, że zbyteczne jest zapychanie skrzynki mailowej. Wypisanie z newslettera działa szybko, firma jako nieliczna informuje mailem zwrotnym, iż dane adresowe zostały usunięte z systemu. to się ceni, bowiem są firmy, gdzie łatwo się zapisać do przyjmowania korespondencji, natomiast trudno usunąć dane - nie ma takiej opcji na stronach, ale tak jak wspomniałam tutaj wszystko działa dobrze. Sama strona internetowa jest staranna, kolorowa, graficzny układ jak najbardziej dopasowany do treści. Nie ma tzw. wyskakujących okienek promocyjnych, co czasami jest denerwujące. Zakładki tematycznie podzielone na ofertę, informację ogólne, przepisy. Nowością jest aplikacja na komórkę, pozwalająca odnaleźć sieć sklepów Lidl w całej Europie. Podane dane adresowe, godziny otwarcia.