Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DOUGLAS
Treść opinii: W perfumerii Douglas pojawiam się raz na jakiś czas i produkty, które zostały mi polecone przez sprzedawcę służyły mi i tym samym byłam zadowolona z zakupów... do ubiegłego tygodnia kiedy to chciałam zakupić krem do opalania. Produkt nie posiadał daty ważności tylko specjalny kod, który konsultantka próbowała odszukać w jakiejś książce kodów zapewniając mnie, że produkt jest ważny przez najbliższe 2 lata. po ok.20 minutach czekania usłyszałam, że jednak krem nie nadaje się do użytku i może polecić mi coś innego. Trochę to dziwne, krem ważny 2 lata wg zapewnień konsultantki okazuje się być przeterminowanym a ja mogę po prostu wybrać sobie inny produkt, który może zaraz okazać się kolejnym przeterminowanym kremem. Od tego momentu naprawdę zniechęciłam się do kolejnych zakupów w tej sieci. Ciekawa jestem ile takich przeterminowanych produktów udaje się im sprzedać w ciągu roku przy założeniu filozofii firmowej, że Douglas oferuje "coś więcej" niż sprzedaż tworząc tzw. life style rozumiany jako szeroki wachlarz usług i korzyści dla klienta.