Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Odwiedzając w ostatnim czasie moją osiedlową placówkę banku ING spotkała mnie niemiła niespodzianka mianowicie odbywał się tam remont placówki. Po okresie remontu odwiedziłem placówkę by wpłacić pieniądze na konto. Po wejściu do banku poczułem jakbym odwiedzał centrum multimedialne a nie placówkę banku. Całkowicie zmieniony wystrój sprawił, iż w placówce pojawiły się plazmowe telewizory emitujące notowania giełdowe, pogodę oraz reklamy banku. Zamiast ławki, na której można było poczekać na obsługę klienta znajdują się stanowiska gdzie można posłuchać muzyki, sprawdzić stan konta w Internecie. Jeśli chodzi o obsługę klientów to tutaj nic się nie zmieniło, dwa stanowiska odpowiedzialne są za rozliczenia kasowe a dwa z obsługę klientów, jeśli chodzi o niefinansowe sprawy. W tej kwestii, jeśli chodzi o obsługę klienta panuje jeszcze mały bałagan. Stanowiska kasowe są widoczne od razu, i to do nich ustawia się kolejka do obsługi. Stanowiska, które obsługują klientów, jeśli chodzi o niefinansowe sprawy nie przypominają tradycyjnych stanowisk obsługi klienta. Bardzo często pracownice z tych stanowisk muszą wychodzić do klientów i pytać ich czy mogą w czymś pomóc. Jeśli chodzi o stanowiska to tutaj wobec dużej ilości klientów w banku, uważam, iż stanowisk kasowo-rozliczeniowych powinno być więcej. Przy okazji remontu można było rozbudować te stanowiska kosztem stanowiska obsługi niefiskalnej. Nowy wygląd placówki przypadł mi do gustu. Uważam, że załatwianie spraw jest jeszcze bardziej miłe, niż wcześniej, dużo przyjemniej czeka się na obsługę klienta. Multimedialność placówki na duży plus. Jeśli chodzi o obsługę klienta to w dalszym ciągu jest ona na wysokim poziomie. Pracownicy są mili, szybko starają się pomóc klientom w ich sprawach. Wszyscy pracownicy nosili białe koszule oraz ciemne spodnie bądź spódnicę. Dodatkowym elementem stroju były pomarańczowe krawaty u mężczyzn oraz apaszki u kobiet. Pracownicy nosili identyfikatory.