Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Wybrałam się z dzieciakami do kina.Przeglądając repertuar na stronie internetowej dzieci zdecydowały się na wyjście na seans Auta 2, chciały iść na Piratów, ale... Sens ten grany był w tygodniu o bardzo późnej porze, jeden raz dziennie a mianowicie o godz. 21.40 Film trwa ponad dwie godziny, byłby problem z powrotem do domu, a po drugie zbyt późna pora by nieco starsze dzieci o tej porze jednak były w domu. Ktoś, kto zatwierdza godziny seansów nie wziął pod uwagę tego filmu, że przydałaby się inna wcześniejsza godzina seansu. Obserwacja moja dotyczy obsługi przy kasach. Miałam zaproszenie do kina, które podlegało wymianie przy kasie na wybrany seans. Dwie kasy czynne, kolejka sprawnie obsługiwana. Podchodzę do kasy, obsługuje mnie Pani. Wybieram godzinę seansu, na podglądzie ekranu wybieram miejsca. Kilka minut trwa procedura wymiany biletów, pracownica sprawdza chyba w regulaminie, czy mogę otrzymać tzw. miejsca 3D, mimo takiego zapisu na zaproszeniu firmowanym multikinem. Po chwili prosi o pomoc drugą osobę, tamta Pani potwierdza nasz wybór. Otrzymujmy bilety, dzieciaki kierują się na salę. Obsługa miła, sprawność obsługi mimo tego, że chyba taka wymiana biletów dlal tej pracownicy zdarzyła się pierwszy raz.